21. september 2010

1 år med ren lykke!

I helgen har vi hatt bursdagsfeiring i heimen. For i dag er nemlig vår nydelige lille prinsesse 1 år!  Gratulerer med dagen!!! Lørdag var det barnebesøk, og søndagen var det familiebesøk. Tøffeliten fikk mange fine presanger, og fikk også smakt litt kake!


Timmy Sjokoladekake
(Inspirasjon fra bilder funnet på nett)



Gulrotkake i muffinsformer toppet med yummi fyll



"Vanlig" sjokoladekake med rosa hjertepynt




Prinsessen fikk sin egen lille bløtekake med ett lys.
Det var imidlertid jordbærene på toppen som var mest interessant, så fikk liksom ingen
"kake-utover-hele-fjeset-bilder" slik mor hadde sett for seg på forhånd....



Vår nydelige lille sovedukke for et år siden.
Hvor ble tiden av? Vi har delt 365 unike dager med dette lille vidunderet, og hun har gjort oss lykkeligere enn vi noen gang tidligere har vært. Hun fyller dagene med latter og glede, og beriker hverdagen vår. Jeg bare simpelthen ELSKER denne lille jenta, som kaller meg mamma
og gir meg kos og suss når jeg spør om det. <3 <3 <3



<3 Tøffeliten <3

Håper dere alle har hatt en fin dag,
og at dere også har noen som lyser opp deres hverdag!

2 kommentarer:

  1. For en utrolig artig sjokoladekake-sau! :) Gratulerer så mye med overstått dag til prinsessen din!

    SvarSlett
  2. Vet i allefall hvem som skal få lage kake om jeg får barn noen gang :o) Du er superflink!!!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails