20. november 2010

Cherry-award

For 1 uke siden mottok jeg en Cherry-award fra ELLEMELL.

Ellemell er en god venninne som blogger om interiør, søm, familie og foto, og hun selger også noen av barneklærne hun lager. Ta gjerne en titt på bloggen hennes.

Når man får en cherry-award skal man enten fortelle om tre ting man liker å gjøre eller om tre ting som ligger en varmt for hjertet, vise et favorittbilde og så skal man gi kirsebær-awarden videre til 5 blogger.

Tre ting jeg liker godt å gjøre:

Jeg liker godt å ha tid sammen med familien min, spesielt sammen med den lille tøtta som får hjertet mitt til å banke og strutte av stolthet, og med den herlige, kjekke mannen, som jeg er så heldig å kunne kalle min ektemann!

Jeg liker godt å holde på med kreative prosjekter. Og jeg synes både foto, søm, strikking, papirhobby og interiør-prosjekter er kjempeartige!

Jeg liker godt spillkvelder med god mat og drikke, og gode venner som motstandere på andre siden av bordet Smilefjes som blunker 

Mitt favoritt bilde!

DSC_0032

Verdens beste Tøffeliten <3 <3 <3

 

Awarden gis videre til disse flotte og inspirerende bloggene

Hjem er der de du elsker bor

Min lille lykke 

Lille Leo

Huset ved fjorden

Rom for dill og dall

 

1 kommentar:

  1. Gratulera med award og med ny maskin! Gler meg til å sjå kva du tryller fram på den.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails