1. januar 2011

Happy New Year!

Et nytt, blankt år ligger foran oss. Klar til å fylles med minnerike begivenheter, store og små hverdagshendelser, overraskelser, og ikke minst, mange nye prosjekter! Jeg gleder meg til å ta fatt på det nye året, og jeg er spent på å se alt som dukker opp på alle de flotte og inspirerende bloggene jeg følger.
Håper 2011 blir et fantastisk år!

I går, på fjorårets siste dag, fikk jeg sydd en pyramide-sekkestol til Tøffeliten. Hadde i utgangspunktet tenkt å applikere på motiv på trekket, men nå i første omgang ble det bare ensfarget.


(sorry, dårlig bildekvalitet, bildet er tatt med mobilkamera...)


Trekket er sydd i bomullslerret, og inni har jeg brukt offwhite bomullslerret fylt med sekkestolfyll fra S&S.

Kjempelett å sy, og veldig komfortabel å sitte i =)

Ønsker dere en flott kveld på denne første dagen i det nye året!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails