5. februar 2011

Blomstrete genser

Har hentet litt stoff frem fra lagerplassen, og hadde lyst å lage et sett til Tøffeliten. Foreløpig ligger jeg bare ut bildet av genseren, for tightsen er ikke helt ferdig. Men bilde kommer, sammen med actionbilder av Tøffeliten.


Genser av tre ulike jersey-stoffer, alle fra Stoff og Stil. Synes det ble veldig fint med knapper og raglanermer, men synes definitivt at det hadde gått mye kjappere å sy genseren med enkel halsåpning. I tillegg har symaskinen min gått litt i streike-modus, så det er etterhvert ganske mange funksjoner som ikke virker helt slik som de skal. Og da blir det fort litt mer frustrasjon rundt arbeidsprosessen.....Tror nok den må leveres på service!

Jeg fikk også prøvd den nye overlock-maskinen min for første gang, og for en forskjell!!! Det gikk jo kjempekjapt å sy alle sømmene, og resultatet ble jo slettes ikke så verst! Takk til verdens beste mann for super bursdagsgave!

Ønsker alle en riktig fin helg, med eller uten hobby-prosjekter!

1 kommentar:

  1. Så fin den ble :-) Hadde tenkt å spørre deg om du brukte overlock, men det så jeg jo at du gjorde. For en snill mann du har som kjøpte til deg. Det er jo greit å ha om man syr en del klær da :-D

    Ha en fin lørdag - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails